9 december 2008
Trådstartare
Jag tänkte höra om det är någon som vet om man kan byta ut ytterbackspeglarn till kameror och ha skärmar inne i bilen istället?
Jag passar på att svara på en fråga som säkert kommer att komma.
Varför? jo det är så att det är en udda sak och får bilen att bli lite mer udda och ovanlig.
Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.