är kylaren trasig så ha i lite kanel och se om det slutar försvinna vatten... dock har jag svårt för gammla importbilar. den har åkt i utlandet i nästan 10 år och bara 20k mil? låter otroligt lite..
gammla moddelen har problem med bakvagnsbusstningar och abs givare så kolla så inte asb lampan är bortplockad
man vet ju inte, många har haft problem med importbilar, men det kan va bara nån slang eller slangklämma som gett sig.
Ganska många som haft problem med svensksålda bilar också så det är ju inte riktigt relevant, alla kommer ju från samma fabrik. Problem med importerade bilar man brukar nämna är t.ex. skruvade mätare, inte läckande kylare
Volvo 850 kan komma från Torslanda eller Ghent i Nederländerna, om man ska vara petig Monteringsmetoder kan nog skilja litegrann mellan monteringsorter.. ..
Min T5:a är importerad från italien men det står made in gothenburg så Så den bilen e nog så svensk den kan bli
jo men den har mindre hästar och mindre litervolym samt mindre värmepaket... är ju inte att bilen är byggd där är väll mer hur den blivit omhändertagen under på 10år den varit på andra sidan jorden
Jag har erfarenheten av att importbilar oftast är i bättre skick än svensksålda gammla bilar då de oftast har varit körda i ett bättre klimat med mindre salt halva året på vägen. Sen om mätaren är skruvad och dylikt är ju upp till köparen att se efter. Slitagefel kan man ju inte skylla på import
borde bara antingen va kylaren som e kass syns ju om de text kört på nått om man ligger under den kan även va nån gammal torr slang oxå som oftast brukar sitta på mysko ställen så de tar 1 tag och se om de läcker lr ej
-Pytte Liten skada vid v bakskärm -Liten rostfläck på baklucka annars ok. -Ingen Servicebok -Handskfack sönder -Kylaren sönder, försvinner lite vatten!
18 tusen för en importerad 850 utan service bok, är på tok för mycket.