Jodå, det kommer säkert funka bra. Sinus steget är väl rek. till 2ohm så det kommer bli kanon om du har 2 basar. Hade jag vart du hade jag nog byggt en låda på ca:100L ex. rör och bas..Det kommer bli stor låda, men dessa vill gärna ha runt 50-55L för att spela på högt. Om det är musik du ska ha dem till.
(har själv testat olika lådvolymer till denna bas)
Senast redigerat av TT-Avant (9 december 2008)