9 december 2008
Trådstartare
Hejsan, sitter å funderar på hur jag kan så enkelt som möjligt få en annan avstämmning i min baslåda.
köpte ett baspaket från mds (POWERDRIVE 6000) med basen (Dynamic DS300RS 12") och byggde en låda efter ritningen som rekomenderas.
har lirat mkt djup bas ett tag men vill gå över till lite mer dunk, räcker de då med att jag skulle ha kapat basröret lr måste lådan byggas om?