10 december 2008
Trådstartare
Jag ska göra plats för 2st 6,5" i varje dörrsida. Jag använder bafflar och kommer att spänna fleace över för att få den form jag önskar, sedan penslar jag med polyester och lägger efter det glasfiber.
Efter spackling och slipning ska hela dörrsidan lackas.
Min fråga är...funkar det att plasta mot vinylen eller måste den "slitas" bort först.
Jag är nybörjare så jag har aldrig gjort något liknande förr så alla tips motages.
Mvh Jonny