10 december 2008
Trådstartare
hej,
Jag behöver hjälp med att få bort växelsparksknoppen på min Omega A '93.
jag få inte av den från växelpinnen, de enda jag få av e själva gummi.... finns de nån spec knep man ska göra för att få av den??
Är tacksman för alla svar!
MVH Nick