10 december 2008
Trådstartare
Tjenaa alla

har en 740 glt 16v. och mätarn är kass och då är frågan om de är samma mätare som sitter på gl,gle ? då har ja inte dem mätarna glt har men de skiter jag i

och kolla på skroten är väl inte lönt för de finns väl ingen mätare till en glt

å då äre ju bra om dem andra mätarna passar i min..
ni med dåliga kommentarer kan tröcka bakåt

tack å adjöö

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)