kommer en uppdatering då... kanske inte så mkt att hurra för men men tänkte att ja skulle slänga upp ett par bilder ...
tog bort främre delen av avgasröret
...
lackade olje pluggen kanske itne så mkt men det passar sen med den röda färgen :p
tog bort lyftarna
tyvärr var en trasig ... men läraren hade en till över så det var ju inga problem
lackade o målade nedre delen av rattstången och styrväxlen...
en till bild
ska kanske ner igen o pilla lite... ja slipade lite på balkarna o det är bara en och en halv som behöver bytas,,, trodde det var mera men det är ju bra det :p//Släggmekarn
har äntligen fått hem plåt en halv kvadratmeter 1mm och en halv kvadratmeter 2mm
och här är den värst drabbade balken av symtomen ja vill kalla rostsjukan
har oxå köpt ett skruvstäd så ja kan bocka till mina balkar
tre av fyra styrningar som var tvungna att tas bort för att polaren skulle kunna porta ordentligt,
här gjorde jag en liten balk oxå , blev riktigt bra ;P
här har ni föredetta och den nya till höger lite skillnad kanske
pilla lite på min epas föredetta topp och såg då att den hade dubbla ventilfjädrar och testade då självklart om dem passade på en 398 topp som ja hade , och det gjorde dem så kanske det kan bli dessa ventilfjädrar på b20 , eller om ja ska ha dem på någ lektopp
och sist men inte minst ... ja ska vara med på en gatebils träff i sommar (bilden är ju jätte dålig men men)
jo då det är jag helt klart med på :Pså hur går det för dig hänt något roligt på senaste
jorå håller på med balkarna för fullt nu vetu ... men tror någ ja ska lägga ner denna tråd pga att ja inte orkar mera.....
KENNETH, vad e det jag hör! du ska inte lägga ner tråden! tänk på oss som bara sitter o väntar på updates, det är bara att lägg upp lite bilder o skriva lite text bortåt kvällstimmarna
jo då det är jag helt klart med på :Pså hur går det för dig hänt något roligt på senaste
jorå håller på med balkarna för fullt nu vetu ... men tror någ ja ska lägga ner denna tråd pga att ja inte orkar mera.....
KENNETH, vad e det jag hör! du ska inte lägga ner tråden! tänk på oss som bara sitter o väntar på updates, det är bara att lägg upp lite bilder o skriva lite text bortåt kvällstimmarna
nja vi får se ska ta en paus från uppdatsen iaf ... men du har ju fan körkort nu, du kan ju bara komma hit o se den live