3760
Sök

Hemmabio Onkyo ht-s3105, är den nåt att ha?

4 001 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
Ja, som rubriken, är det ett prisvärt system?

jag är inte någon stor filmtittare och för musik har jag en annan anläggning som jag INTE tänker byta ut i detta läget.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Tomten
1 065 Inlägg
11 december 2008
bra märke har jag hört.

tror inte du får ner mera vettiga svar än dom du fick på minhembio sidan. tongue

4 001 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Tomten skrev:
bra märke har jag hört.

tror inte du får ner mera vettiga svar än dom du fick på minhembio sidan. tongue

nä, jag tror inte det heller, tänkte mest ifall någon hade köpt ett sånt system

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 december 2008
Onkyo brukar man kunna lita på när det gäller ljud, men bäst är väl att prvlyssa för det är mkt inviduellt.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 001 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Rquired skrev:
Onkyo brukar man kunna lita på när det gäller ljud, men bäst är väl att prvlyssa för det är mkt inviduellt.

jag har provlyssnat det men bara i affären, det är ju här hemma man vill höra det, jag ska se om man kan få låna hem det och provspela lite.

Tomten
1 065 Inlägg
12 december 2008
kolvas skrev:
Rquired skrev:

jag har provlyssnat det men bara i affären, det är ju här hemma man vill höra det, jag ska se om man kan få låna hem det och provspela lite.

brukar ju ha öppet köp tongue

Sök