10 december 2008
Trådstartare
Tja, Har ett par 5,25or från mtx, (thunder) Undrar om någon vet om dessa spelar på bra? Vet inte om jag ska koppla dom på ett steg eller köra dom på huvudenheten...tror ni jag klarar att spela via bara hh? Är en JVC KDG623.
En fråga angående att dra kabel genom dörrarna på en volvo 850 års 95. Hur fan gör man och är det svårt? Har kollat lite och det verkar fan omöjligt att dra genom dörren in i kupén.
Finns det nåt annat sätt för att få ett bra ljud från dom utan att ha slutsteg? (nybörjare)
Mvh