Är min tjej otrogen?

TLO
11 december 2008 · 1 062 Inlägg

Är min tjej otrogen?

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid...

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

"You Go, we go!"
MilleN
11 december 2008 · 9 108 Inlägg

Skrota aset wink



(Detta har varit uppe förr men låter tråden leva en liten stund då det är för jäkla kul hehe..)

sirmiro Double-Unicorn Rider
11 december 2008 · 2 486 Inlägg

Biltema är billigare än mekonomen. wink

s12 Nissan Gazelle
11 december 2008 · 1 460 Inlägg

laga rosten själv , blir biligast så he he

Nissan Silvia
alain www.bimmerpower.org
11 december 2008 · 3 995 Inlägg

Mycket prat om din tjej som verkar njuta av livet medan du vänta på henne med olika funderingar över det hon gör?
Min fråga är: är du dum eller är du dum?. du litar inte på henne, du ha svårt att veta vad hon gör, hon berättar inte vad hon gör, hon skriker åt dig, ni kan inte leva på det viset tillsammans.
Antingen får ni prata eller dra ifrån varandra och i detta fall skulle jag ta andra allternativ ty du får står på dig och ta ett beslut.
Om du bor hos henne, flytta där infrån, om hon bor hos dig, sparka ut henne och börja ett nytt liv.
När det gäller sista raden av din berättelse, om det gå att laga bilen, gör det, biltema eller micro har billiga delar. micro och meconomen är nu samma företag.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
te_wik Forummoderator
11 december 2008 · 12 813 Inlägg

hehe sååå gammal. Men fortfarande såå bra..!

glömmer aldrig första reaktionen när jag läste detta för första gången, jag bara.... Wtf!?

tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 december 2008 · 5 753 Inlägg

Såååå gammal.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Mortalis VW-nörd?
11 december 2008 · 4 332 Inlägg

ork

Muttley
11 december 2008 ·

alain skrev:
Mycket prat om din tjej som verkar njuta av livet medan du vänta på henne med olika funderingar över det hon gör?
Min fråga är: är du dum eller är du dum?. du litar inte på henne, du ha svårt att veta vad hon gör, hon berättar inte vad hon gör, hon skriker åt dig, ni kan inte leva på det viset tillsammans.
Antingen får ni prata eller dra ifrån varandra och i detta fall skulle jag ta andra allternativ ty du får står på dig och ta ett beslut.
Om du bor hos henne, flytta där infrån, om hon bor hos dig, sparka ut henne och börja ett nytt liv.
När det gäller sista raden av din berättelse, om det gå att laga bilen, gör det, biltema eller micro har billiga delar. micro och meconomen är nu samma företag.

du däremot borde sluta vara så allvarligt och verkligen tro att de är sådant problem för honom med hans tjej smile, detta är en sjukt gammal berättelse wink

alain www.bimmerpower.org
11 december 2008 · 3 995 Inlägg

tkd_rille skrev:

alain skrev:
Mycket prat om din tjej som verkar njuta av livet medan du vänta på henne med olika funderingar över det hon gör?
Min fråga är: är du dum eller är du dum?. du litar inte på henne, du ha svårt att veta vad hon gör, hon berättar inte vad hon gör, hon skriker åt dig, ni kan inte leva på det viset tillsammans.
Antingen får ni prata eller dra ifrån varandra och i detta fall skulle jag ta andra allternativ ty du får står på dig och ta ett beslut.
Om du bor hos henne, flytta där infrån, om hon bor hos dig, sparka ut henne och börja ett nytt liv.
När det gäller sista raden av din berättelse, om det gå att laga bilen, gör det, biltema eller micro har billiga delar. micro och meconomen är nu samma företag.

du däremot borde sluta vara så allvarligt och verkligen tro att de är sådant problem för honom med hans tjej smile, detta är en sjukt gammal berättelse wink

*********
jag vet att det är skoj berättelse men man vet också att bakom skoj finns alltid någonting allvarligt big_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Muttley
11 december 2008 ·

alain skrev:

tkd_rille skrev:

alain skrev:
Mycket prat om din tjej som verkar njuta av livet medan du vänta på henne med olika funderingar över det hon gör?
Min fråga är: är du dum eller är du dum?. du litar inte på henne, du ha svårt att veta vad hon gör, hon berättar inte vad hon gör, hon skriker åt dig, ni kan inte leva på det viset tillsammans.
Antingen får ni prata eller dra ifrån varandra och i detta fall skulle jag ta andra allternativ ty du får står på dig och ta ett beslut.
Om du bor hos henne, flytta där infrån, om hon bor hos dig, sparka ut henne och börja ett nytt liv.
När det gäller sista raden av din berättelse, om det gå att laga bilen, gör det, biltema eller micro har billiga delar. micro och meconomen är nu samma företag.

du däremot borde sluta vara så allvarligt och verkligen tro att de är sådant problem för honom med hans tjej smile, detta är en sjukt gammal berättelse wink

*********
jag vet att det är skoj berättelse men man vet också att bakom skoj finns alltid någonting allvarligt big_smile

haha men du pratade precis som du trodde på fullt allvar att de var så smile

de allvarligaste var ju ändå bara rosten smile

Casy vinnarskalle!
11 december 2008 · 907 Inlägg

Haha, skön! Rost är inte roligt tongue

BMW M3 "Crisis" (2002)
Marqus Master of the obvious
11 december 2008 · 636 Inlägg

hah, blev lurad!!

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC
Ghost-Raven
11 december 2008 · 13 Inlägg

Jag tycker du skall ta en öl, sätta på granntjejen allt medans din trogna tös reparerar rostskadan...
Det är ju trots allt du som é offret...

BMW 525i (1993)
peegee Forummoderator
11 december 2008 · 2 924 Inlägg

Lämna in tjejen på en helrenovering, lika bra... för har hon börjat bli så dålig i underredet så går det inte blunda för, det måste åtgärdas innan det blir ännu sämre, gå till botten med problemet helt enkelt genom att visa att du har en stor stake!

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
M103
11 december 2008 · 1 570 Inlägg

Sälj den!

Bjork OEM <3
11 december 2008 · 6 957 Inlägg

Mortalis skrev:
ork

Yttra dig inte då..

Den e gammal men fortfarande lika bra tongue

OEM <3
Schotttz
11 december 2008 · 586 Inlägg

Hehe den har ett tag på nacken, men den är fortfarande lika bra big_smile

ZonaX Svetsare
11 december 2008 · 3 150 Inlägg

Haha   den är gammal, men kul dock

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Germax
11 december 2008 · 12 086 Inlägg

ha ha ha.. Den va kul första ggn, de här är ju minst 5te ggn tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang