koppla in tempmätare, vilken färg vart ?
11 december 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder, hur ska jag koppla in den ?
Svart= jord
gul= ?
orange(rött hölje)= säkringsboxen ? men vilken säkring ?
2 gröna= givare
2 blå= givare
brun= knapp
Knapp. en brun och en svart.. ska den svarta bara jordas ?
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=519299
11 december 2008
Trådstartare