te_wik skrev:
Okay, hur länge har du haft den och är de modellanpassade så man slipper göra nya fästen?
Dessutom vill jag inte gå längre än original i ampere, även om det är "bara" 10A lägre.
Mvh Tommy
Jag satte in den nu i sommar, ganska nyligen alltså.
Artnr 63-628 är det och den passar "bolt on" (på 240), inga moddningar av fästena. Allting ser exakt likadant ut som på den jag bytte ut, varenda skruv är likadan. Remskivan har dubbla spår och är på millimetern lika stor.

Senast redigerat av Drönirettab (14 december 2008)