5786
Sök

Behöver hjälp med att få ratt och stereo att sammarbeta

1 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
#1
hej

har nyligen inköpt en Opel Astra 99 med en multi funktions ratt (eller vad dom heter)
nån som vet hur jag kopplar in den tillsammans med Sony CDX-S2200 (link nedan) eller om det ens går


http://www.sony.se/product/ica-cd-tuners/cdx-s2200
Senast redigerat av Hellge_700 (13 december 2008)

24 Inlägg
14 december 2008
#2
Det du måste kolla först och främst e om den har möjlighet att koppla in "wired remote" om den har det skall det bara var att köpa till ett interface till just din bil så skall det funka.



Sök