evilaudio skrev:
dbjanoz skrev:
kaihaj skrev:
somsagt
gummit har släppt från själva skålen på mina 6*9:or
Någon som vet vad för lim ja ska limma med så d håller?
MVH
"2 komponents Super Epoxy" det är det enda som håller
jasså??? vet inte om ja kan hålla me dig... har limmat/lagat ett flertal element me vanligt kontaktlim å de funkar kanon.
Hehe du behöver inte hålla med mig
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?