6395
Sök

R-sport klädsel volvo

908 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
Någon som vet om det går att köpa R-sport klädsel på volvo och va de kostar ? (:

Mr White
1 072 Inlägg
14 december 2008
volvo har sluta sälja dom..får hålla koll på blocket

hör med kompisen han ska sälja sin http://www.garaget.org/grindborg1 heter han här på garaget
Senast redigerat av Robban 245 (14 december 2008)

huh?
10 427 Inlägg
14 december 2008
Artex heter firman som gjorde klädseln 'Sport' åt Volvo (som den hette på senare tid).

Finns ej i Volvohandlarnas sortiment nu. Var nån lirare rätt nyligen som bla annonserade
på TPC om att sälja nytillverkade sportklädslar från Artex för ~4000kr komplett.
Vet dock ej vart han tog vägen wink

908 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
steifan skrev:
Artex heter firman som gjorde klädseln 'Sport' åt Volvo (som den hette på senare tid).

Finns ej i Volvohandlarnas sortiment nu. Var nån lirare rätt nyligen som bla annonserade
på TPC om att sälja nytillverkade sportklädslar från Artex för ~4000kr komplett.

haha, nej 4000 tänker inte jag lägga på en klädsel iaf tongue

huh?
10 427 Inlägg
14 december 2008
Beckstroem skrev:
steifan skrev:

Tror dom kostade ~3000kr för en komplett hos Volvohandlarna när dom såldes.

Teknisk
328 Inlägg
14 december 2008
steifan skrev:
Beckstroem skrev:
steifan skrev:

Tror dom kostade ~3000kr för en komplett hos Volvohandlarna när dom såldes.

Min kostade runt 5000 när jag köpte den, men det var komplett med nackstöd och dörrinlägg.
Inte direkt billigt, men det går inte ens att jämföra en R-sportklädsel med de som de säljer på ex. Ok/Q8 eller Biltema.
Har haft den i ganska många år nu och den ser knappt använd ut fortfarande = Kanonkvalitet.

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.

Sök