14 december 2008
Trådstartare
Jag vettet fan vad som hände, slutsteget jag har är ett ny införskaffat u-dimension steg EL-D61 mono á 300rmsw 4Ohm, 600 rmsw 2Ohm. Koppla in det till samma kablage jag redan hade till det förra steget och det funka kanon, Dock råkade jag klant arsle som jag är göra så att jord o ström rörde varann, men det funka bra efter det.. Men som sagt så blev basen helt tyst idag när jag spelade lite högre och öppna motorhuven och såg att säkringen gått..
Ska köpa en säkring imorrn o se om det funkar... Hoppas verkligen inte nåt har hänt med steget... Skulle nåt kunna hänt?
Senast redigerat av stahre (14 december 2008)