14 december 2008
Trådstartare
Hej!
Tänkte bara höra om en sak. Har en elstol från en 760 i min 744a.
Vad är skillnaden på en 760- och en 960 elstol?
Är det någon skillnad på motorerna? Om man sätter dit en panel med alla knappar och minnesknapparna från en tidig 960-stol på min elstol, funkar minnet på den då tror ni?
MVH azXig