6313
Sök

vad ska jag ha för dimljus i framkjolen???

411 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
#1
https://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/520999_wdfnfa.jpg
Ja antingen är det att ha orginal dimljusen


https://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/521007_u55f8z.jpg
Eller lite mordernare dimljus som på denna? säg vad ni tycker, själv har jag ingen aning


Byggare Behm
562 Inlägg
14 december 2008
#2
Definitivt något liknande org.. för att behålla bilens kantiga look..
Skulle du däremot ha Quadlights så blir det en annan femma...

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

2 638 Inlägg
14 december 2008
#3
Nystedt88 skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/520999_wdfnfa.jpg
Ja antingen är det att ha orginal dimljusen


http://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/521007_u55f8z.jpg
Eller lite mordernare dimljus som på denna? säg vad ni tycker, själv har jag ingen aning

Tycker nog att de övre passar bättre in på bilens design.


143 Inlägg
14 december 2008
#4
Nystedt88 skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/520999_wdfnfa.jpg
Ja antingen är det att ha orginal dimljusen


http://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/521007_u55f8z.jpg
Eller lite mordernare dimljus som på denna? säg vad ni tycker, själv har jag ingen aning

De övre med gula lampor wink


Sök