Nystedt88 skrev:http://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/520999_wdfnfa.jpgJa antingen är det att ha orginal dimljusenhttp://www1.garaget.org/gallery/archive/46298/521007_u55f8z.jpgEller lite mordernare dimljus som på denna? säg vad ni tycker, själv har jag ingen aning