15 december 2008
Trådstartare
Jag ska lacka dörrsidorna och den ena dörrsidan har jag plockat bort all vinyl på och slipat. Detta var ganska tidskrävande så nu undrar jag om det räcker att ta bort vinylen där jag ska plasta lådan till högtalarna och låta resten av vinylen vara kvar?
Jag vill att det ska vara helt slätt när jag har lackat (ingen struktur).
Hur går jag tillväga för att uppnå det?
Mvh Jonny