6215
Sök

Lacka på vinylen lite frågor om det

498 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
#1
Jag ska lacka dörrsidorna och den ena dörrsidan har jag plockat bort all vinyl på och slipat. Detta var ganska tidskrävande så nu undrar jag om det räcker att ta bort vinylen där jag ska plasta lådan till högtalarna och låta resten av vinylen vara kvar?

Jag vill att det ska vara helt slätt när jag har lackat (ingen struktur).

Hur går jag tillväga för att uppnå det?

Mvh Jonny


288 Inlägg
15 december 2008
#2
Vad jag har hört (om jag inte hört fel) så reser sig vinylen om man lägger polyester på.

För du vill väll ha en hård yta till att slipa och spackla?

MvH Steve
Senast redigerat av Steve-StreetXNordic (15 december 2008)

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel


Sök