jag hade 6.5" i min e34. om du menar där nere vid fötterna.
jag gjorde som så att jag plockade loss hela plasten, tillverkade en baffel i 22mm spån, som jag sedan skruvade och limmade fast på utsidan. sen är det bara att ta upp ett hål i plasten med sticksågen. jag valde att klä min baffel i högtalartyg, men man kan ju klä hela plasten om man känner för det. det blev i alla fall väldigt bra och spelade helt okej.
PoLoud =D