6333
Sök

släppmedel

bmw_e34_projekt
15 december 2008
Trådstartare
#1
hur tjockt ska släppmedel läggas (mm.)?

12 086 Inlägg
15 december 2008
#2
Jag la 2 lager pensel, det räckte för polyster.

bmw_e34_projekt
15 december 2008
Trådstartare
#3
jo men hur tjockt blir det i mm?

12 086 Inlägg
15 december 2008
#4
Ja du, skulle tippa på 3-4 tier

16 197 Inlägg
15 december 2008
#5
bmw_e34_projekt skrev:
jo men hur tjockt blir det i mm?

man mäter de inte i mm utan lager..  ja brukar bara lägga på ett tunnt laget med trasa/svamp innan ja plastar.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök