4291
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

Rekondare
218 Inlägg
13 januari 2010
Riktigt FEEEEEEET Racer ni har fått ihop nu alltså big_smile

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

552 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Tack alla. smile
Och nej det är ingen vw lack. wink tongue

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

88 Inlägg
13 januari 2010
Ser bra ut. Blev bra med dom gröna dörrbågarna och p-listen på sidorutan.

Stort minus är när man står med dörrarna öppna på Elmia för att visa inredningen, och så har man målat rakt över skruvar och dörrlås. Det ser inte bra ut och drar ner på helheten.

552 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Vi har ändå ingen inredning att visa ännu. smile
Men vi har funderingar och diskussioner om vad och hur vi ska göra med inredningen.

Kanske kommer vi med i .........? wink Snart får vi veta.

/Edin & Sofie

1 432 Inlägg
13 januari 2010
Eftersom att alla e så nyfiken på lacken måste jag ju bara lägga mitt strå med till stacken av gissningar, jag skulle inte sätta några stora pengar på den pga att jag ej sett den IRL, men det vore inte helt omöjligt med en candy över silverbas. På bilderna ser den inte ut att ha tillräckligt med djup för en candy, em nsom sagt, på bilder e det typ omöjligt att exakt specificiera vad det e för typ ac lack, men candy över en silver bas eller en egenblandad pearl vore min gissning enligt bilderna.

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
13 januari 2010
Hmm nej ja tror inte det är nån candy färg. dom la iofs en silver bas men man ser skillnad på candy och vanlig färg
ja skulle mer gissa på att det är en mc färg för dom brukar ha silver botten...

51 Inlägg
14 januari 2010
Grattis än en gång till ett fint bygge. Under tiden kanske vi kan gissa vad det är för lack på det gröna smile

Kan det möjligtvis vara Lamborghini lack?

Tänkte på denna:

http://www.exoticsandluxury.com/wp-cont … -tails.jpg
Senast redigerat av bek2pac (14 januari 2010)

335 Inlägg
14 januari 2010
är det en tabbe det där med gröna färgen vid vingen mot taket eller ska det vara så?

2 164 Inlägg
14 januari 2010
laggey skrev:
är det en tabbe det där med gröna färgen vid vingen mot taket eller ska det vara så?

jag la oxå märke till det.. hmm men jag måste säga att bilen blev snyggare än vad jag hade väntat mig smile men fortfarande mycket jobb kvar antar jag.. tongue

"Life´s too short to drive a boring car"

552 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Hehehe tack alla. Men ingen har rätt om den gröna färgen ännu. big_smile

Nejdå det är ingen tabbe där med vingen. smile

/Edin & Sofie

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
14 januari 2010
Niksic skrev:

Så du menar att ni VILL ha en ful grön rand mitt i ett svart fält? Höga krav ni har. wink

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

514 Inlägg
14 januari 2010
Torlejf skrev:
Niksic skrev:

Så du menar att ni VILL ha en ful grön rand mitt i ett svart fält? Höga krav ni har. wink

Mvh. David.

vad jag har hört så ska den vara svart där...
Senast redigerat av Adrian-Styling (14 januari 2010)

552 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Torlejf - Du är rätt bra på å slänga in dumma kommentarer. Men tydligen så är ju vår bil och tråd tillräckligt intressant för att du följer den.
Är bilen klar?? NEJ.
Precis Adrian, vi om några borde ju veta att den ska vara svart där. tongue

Bilen är inte klar än, så döm inget i förväg. tonguetonguetonguetonguetonguetonguetongue

/Edin & Sofie

342 Inlägg
14 januari 2010
Måste säga att bygget ser riktigt bra ut! Ska bli kul att se hur hela intrycket lyfts när fälgar och spacers kommer på smile Är dock inte helt säker på om jag gillar vingen ännu. Lite svårt att bilda sig en bra uppfattning om den bara genom att titta på bilderna. Ska bli kul att se den IRL.

/Pelle

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
14 januari 2010
Niksic skrev:
Torlejf - Du är rätt bra på å slänga in dumma kommentarer. Men tydligen så är ju vår bil och tråd tillräckligt intressant för att du följer den.
Är bilen klar?? NEJ.
Precis Adrian, vi om några borde ju veta att den ska vara svart där. tongue

Bilen är inte klar än, så döm inget i förväg. tonguetonguetonguetonguetonguetonguetongue

Dumma och dumma, beror på vad man tycker om saker och ting.

Jag tyckte bara det lät skumt att du sa att det inte var ett misstag, du kunde ju lika gärna ha sagt att det inte kommer synas när bilen är klar.

Nåväl, lycka till med fortsättningen.

Mvh. David.

552 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Ne men ser man tillbaka på det du tidigare har skrivit så, men du måste ju ändå tycka bilen är intressant?
Tack för det!

/Edin & Sofie

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
14 januari 2010
Niksic skrev:
Ne men ser man tillbaka på det du tidigare har skrivit så, men du måste ju ändå tycka bilen är intressant?
Tack för det!

Jag tycker alla projekt är intressanta faktiskt, man lär sig alltid nått av att kolla igenom alla trådar.

Gällande denna tråden så är det inte arbetet jag inte gillar, utan mer att slutresultatet inte är min stil.

Jag säger alltid vad jag tycker, det är en nackdel ibland. smile

Mvh. David.

552 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Nejdå det är ingen nackdel, inte i vårt fall. Vi vill ju veta vad folk tycker. Men som jag sagt måååånga gånger så är det så här vi ville ha bilen. smile

/Edin & Sofie

347 Inlägg
14 januari 2010
Niksic skrev:
Nejdå det är ingen nackdel, inte i vårt fall. Vi vill ju veta vad folk tycker. Men som jag sagt måååånga gånger så är det så här vi ville ha bilen.

Om man bygger på sin egen bil så gör man vell det som man själv vill ha den? smile
Men råd är vell bra med och vad folk tycker!

Tycker bilen ser bra ut. Ska bli intressant att se den på elmia om man åker dit! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

552 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Precis. smile Tack för det!

/Edin & Sofie

Sök