2153
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
26 februari 2010
Japp Mats som är ansvarig för utställarna på elmia ringer om man kommer med...
Först sker allt med mail att man tex har en intressant bil och att man är vidare till nästa uttagning å sen rätt vad det är så ringer han och frågar: Skulle du vilja ställa ut din bil på Elmia?  smile

Sorry att ja skiver lite of topic i er tråd men ville bara ha det sagt iaf så folk vet hur det går till smile
Ni har ju redan er plats kvar så ni behöver inte vänta på mats samtal längre smile

552 Inlägg
28 februari 2010
Trådstartare
Hehe ingen fara, ne vi kommer ju att ställa ut i Gatbilars monter. smile Så nu väntar man på info angående boende, och när bilen ska vara på plats etc etc. Förra året ställde vi ju ut S70 vi hade då, men det var bara på lördagen på Outdoor showen. smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

1 171 Inlägg
28 februari 2010
tänk om ni vinner dotz tävlingen oxå smile och att dom ringer från elmia...då blir det många platser till er smile
Men blir ni där uppe alla dagar så får vi träffas å snacka lite skit för ja blir oxå där alla dagar smile

552 Inlägg
28 februari 2010
Trådstartare
Haha nej den lär vi inte vinna, har ju bara 50 röster där nånting. wink Och det är ju flera än 3 bilar som har mer än det. Hehe. Klart vi kommer att stå där alla dagarna. smile

/Edin & Sofie

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
28 februari 2010
eplamojje skrev:
Japp Mats som är ansvarig för utställarna på elmia ringer om man kommer med...
Först sker allt med mail att man tex har en intressant bil och att man är vidare till nästa uttagning å sen rätt vad det är så ringer han och frågar: Skulle du vilja ställa ut din bil på Elmia?  smile

Sorry att ja skiver lite of topic i er tråd men ville bara ha det sagt iaf så folk vet hur det går till smile
Ni har ju redan er plats kvar så ni behöver inte vänta på mats samtal längre smile

Sorry för offtopic nu smile men så går det nog inte till för alla, jag blev har blivit antagen men dock via mail, men man blir kontaktad senare för mer information smile

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

552 Inlägg
28 februari 2010
Trådstartare
Ingen fara, nej har vänner som fått besked via mail än så länge att dom är inne, å att dom kommer att få vidare information. Så alla får nog inte informationen på samma sätt kanske. Hihi.

Har du kommit in då?

Imorgon ska rutan på bilen bytas på verkstad. smile

/Edin & Sofie

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
28 februari 2010
Så kan det nog vara smile Elller så har dem inte tid och ringa 2-300 fordon eller vad som står där under en kväll smile Japp jag har kommit in!

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

1 171 Inlägg
28 februari 2010
Jag fick oxå mail detta året.. förra året ringde dom direkt,likadant med min polare, men som p1ngvin skrev så är det inte lätt att ringa 300 pers på en dag å dom hade lovat att alla skulle få besked innan mars om dom kom med eller ej..

När kommer fälgarna till er volvo ?  Vill ju se dom nu smile

552 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Fälgarna från USA kommer för sent. Så dom blir det inte, dom får vi se vad vi gör av när dom kommer. smile
Så i förra veckan beställde vi ett par andra. Men dom får ni se på Elmia. smile

/Edin & Sofie

552 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Fan vad jag hatar att vänta på grejer!!! smile Tycker dom ska komma senast dagen efter man beställt, fast helst gärna samma dag förstås. big_smile

/Edin & Sofie

4 663 Inlägg
1 mars 2010
Niksic skrev:
Fan vad jag hatar att vänta på grejer!!! smile Tycker dom ska komma senast dagen efter man beställt, fast helst gärna samma dag förstås. big_smile

hehe jo  de vore ju perfekt

552 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
Hehe ja. smile

Kl 8.37 anlände fälgarna till Växjö. smile Spännande att hämta ut dom sen. wink
Nu väntar vi även på däcken, som är på väg. smile

/Edin & Sofie

552 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
Nu ligger det fyra kartonger i vardagsrummet. big_smilebig_smilebig_smile
Imorgon ska vi hämta bilen från verkstaden, pratade precis med dom, nya rutan sitter på. smile

//Sofie

/Edin & Sofie

4 663 Inlägg
2 mars 2010
Niksic skrev:
Imorgon ska vi hämta bilen från verkstaden, pratade precis med dom, nya rutan sitter på. smile

//Sofie

fan va gött med paket hemma big_smile

552 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
Japp japp, speciellt när det ligger 4 grymma fälgar i wink

/Edin & Sofie

945 Inlägg
3 mars 2010
Niksic skrev:

//Sofie

Gött då får ni provmotera och upp med bilder big_smile eller blir det inget före elmia? roll

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

552 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Provmontera ska vi. Men tror nog ni kan vänta med å se dom tills Elmia, bara en månad kvar. *gaah* smile

/Edin & Sofie

945 Inlägg
3 mars 2010
Niksic skrev:
Provmontera ska vi. Men tror nog ni kan vänta med å se dom tills Elmia, bara en månad kvar. *gaah* smile

Neeeeeeeeeeeeej vad tråkiga ni är. mad Vi vill juh se! big_smile tongue

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

552 Inlägg
4 mars 2010
Trådstartare
Igår tog vi hem bilen från verkstan, stor skillnad med ny ruta. Hehe. Igår skruvade vi även åt fronten riktigt. Och har börjat fixa med lösningen på spolarmunstyckena. Då vi inte ska ha dom på motorhuven som innan. Provmonterade även en av fälgarna utan däck och mätte på ett ungefär hur breda spacers behöver vara. Så har idag pratat med företaget som ska göra dom. Frågat lite om leveranstider och sagt på ett ungefär hur breda vi behöver. Men att vi ska provmontera hela hjulet för att kunna mäta exakt hur breda vi ska ha. Så nu väntar vi på däcken. Igår kl 23 var dom i jönköping. Så dom borde komma senast imorgon iallafall. Då ska dom krängas på och balanseras. Har några bilder från igår jag kan lägga upp sen. Även ett par filmer där vi rastar bilen lite. smile I helgen ska den också göras i ordning för besiktning. Puh det här var jobbigt att skriva på min mobil. Haha. /Sofie

/Edin & Sofie

552 Inlägg
4 mars 2010
Trådstartare
(Inlägget innan är skrivet tidigare idag) Två av däcken har kommit idag, hoppas på att dom andra kommer imorgon då.

/Edin & Sofie

Sök