Nej Nej! Tyvärr inte min smak! Tycker ni borde byggt breddningen efter hjulen. Hjulen ser helt fel ut. Men huvudsaken att ni som byggt bilen gillar det så klart.
Ser bra ut.. men där bak måste det ut mer ser helt konstigt ut där där fram kan ja förstå om ni vill kunna köra med bilen... Men det kan väl inte skada att ta ut ett par mm till där bak ?
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
Hahaha, ja för det är ju ändå vår bil som vi byggt, och vi tog oss in på Elmia, är det inte stort eller? Men lura er inte för mycket på bilderna, som sagt helt annat i verkligheten, plus att på bilderna är inte innerskärmarna klara bak ännu, plus att dom ska bli svarta.
Så sant så och visst fan är det stort att komma in på elmia, det är juh varje bilbyggares dröm .. ska kolla den på elmia.. tror jag kommer få en helt annan uppfattning om den då.
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
Hahaha, ja för det är ju ändå vår bil som vi byggt, och vi tog oss in på Elmia, är det inte stort eller? Men lura er inte för mycket på bilderna, som sagt helt annat i verkligheten, plus att på bilderna är inte innerskärmarna klara bak ännu, plus att dom ska bli svarta.
har min åsikt! elmia eller inte det skiter jag fullkomligt i. men varför bredda när man inte breddar hjulen utåt och inte snyggt när man visar innerskärmarna så mycket, bara min åsikt och den har jag rätt till!
Haha ja det är inte lätt.. Haha.. Klart alla har rätt till egen åsikt, men varför överreagera när det inte handlar om din bil? Ingen som begär att du ska titta på den. HAHA
Haha ja det är inte lätt.. Haha.. Klart alla har rätt till egen åsikt, men varför överreagera när det inte handlar om din bil? Ingen som begär att du ska titta på den. HAHA
Nä sant, ska blunda när jag går förbi den på elmia=)
Men om ni inte bryr er om vad folk tycker så varför då ställa ut den på elmia, jag menar där kommer ju folk verkligen att tycka. vill ni inte att folk tycker så kan ni ju beundra den i garaget!
Måste tyvärr hålla med om att hjulen sitter för långt in
Varför inte gå hela vägen när ni ändå har lagt ner ett sånt jätte jobb på bilen ? Jag har en drös med biltema spacers jag kan donera till er... Låt inte principiella beslut (stolthet?) förstöra resten av bilens utseende, ut med hjulen, pleaseeeeee !!!
Visst, det är eran egen bil, men ni väljer ju själva att ställa ut den så att folk ska bedömma den, för det är ju det hela Elmia går ut på (att bilbyggen bedöms).
Utseendet kommer inte bli 100% med svarta innerskärmar, dom måste ut MKT mer, tyvärr...
Med dom hjulhusen så kan ni ju inte åka men cykeldäck, håller med övriga om att det ser skumt ut. Breddningen gillar jag inte alls ser bara fel ut Använd fälgar och däck för att fylla ut i stället för spacers
Hela breddningen ser fel ut när inte resten av karrosen följer linjerna, vittsen med breddning enlig mig är att den ska vara diskret. Typ som den här
Orka svara på alla, haha. Jo klart vi byggt bilen så som vi vill ha den, å helt klart vill man ha andras åsikter. Men bara för att alla andra säger andra fälgar eller mer spacers, ska vi lyssna på det? Nee