16 december 2008
Trådstartare
Min tuta(de man trycker på på ratten) har glappat ett tag för att sedan sluta funka helt så nu skulle jag behöva lysta bort "kåpan" till ratten för att kolla upp felet.
Jag vet att det bara är två torx skruvar som ska lossas men grejen är ju att det är airbag på den, och undrar hur lämpligt det är för mig som lekman att pilla med det där.
Hur går jag till väga?
(det är en t5 irån 95 om det skulle göra någon skillnad)
Svenska Subaru Imprezaklubben...