skriv till dröniretabb elr lonefox PM...
ge rekomenderade mått per bas..
dom kan räkna ut va lådan ska ligga i för mått med portar..
ELR så byter du namn i första inlägget i stället för :hjälp men förslag på bas ..
hjälp me lådbygge DD basar
Senast redigerat av pattilatti2 (17 december 2008)