4564
Sök

hjälp med förslag på bas!

263 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
#81
pattilatti2 skrev:
TT-Avant skrev:
lådvolymen va ganska så rätt, enligt dB akutens sida iaf.nje, ska man ha en SPL låda så ska man köra utan dämpning..men för musik, gärna lite dämpning..dock en smaksak wink

okejj..smile

ja helst ska de väl va odämpat:) men ja har haft i ytters lite tongue typ en socka elr nå:D haha

hehehe ja de kan funka tongue

om de e någon som orkar ge mig lite mått så vore de kanon och längd och storlek på portarna smile

powered by stetsom

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
17 december 2008
#82
fr3kazo1d skrev:
pattilatti2 skrev:
TT-Avant skrev:
lådvolymen va ganska så rätt, enligt dB akutens sida iaf.nje, ska man ha en SPL låda så ska man köra utan dämpning..men för musik, gärna lite dämpning..dock en smaksak wink

okejj..smile

ja helst ska de väl va odämpat:) men ja har haft i ytters lite tongue typ en socka elr nå:D haha

hehehe ja de kan funka tongue

om de e någon som orkar ge mig lite mått så vore de kanon och längd och storlek på portarna smile

testa de tt skrev..210l me 3x4" portar..kika in på dbakuten.se...

du kan ju även skicka mail o höra på förslag där:)
ang spl låda,mer precis kanske..t ditt steg osv..så de blir ultimat..



Sök