Riktig less på mina mobiler

Kanelbullen
16 december 2008 · 1 722 Inlägg

yikes

Nu så dampar min nya w380 också mad  ( 10 dagar gammal )

jävla skit .... ska man börja köra med nokia?

W380, W910 , C702an håller på starta om sig själv  fan va irriterande mad       mad

Senast redigerat av Kanelbullen (16 december 2008)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Muttley
16 december 2008 ·

kör med vad du vill. men du kan fråga på ett snällt sätt.
har aldrig problem med sony ericsson här.

iDanne
16 december 2008 · 25 Inlägg

Är grymt nöjd med min iPhone. Rekommenderar den verkligen.

olds88
16 december 2008 · 188 Inlägg

jag är nöjd som fan med min HTC Touch HD, jag rekommenderar dig att ta en titt på en sån...den är dock inte helt gratis

FreddeK
16 december 2008 ·

haft dampande nokias också men den senaste har varit frisk i ett år. nokia6300...

Det här med telefoner är en djungel.....kvaliten verkar ju suga och telefonenslivsläng är ett år...haha vad lurad man är...

Muttley
16 december 2008 ·

Freddeponken skrev:
haft dampande nokias också men den senaste har varit frisk i ett år. nokia6300...

Det här med telefoner är en djungel.....kvaliten verkar ju suga och telefonenslivsläng är ett år...haha vad lurad man är...

därför de gammla är bäst men de har inte bra funktioner smile

FreddeK
16 december 2008 ·

tkd_rille skrev:

Freddeponken skrev:
haft dampande nokias också men den senaste har varit frisk i ett år. nokia6300...

Det här med telefoner är en djungel.....kvaliten verkar ju suga och telefonenslivsläng är ett år...haha vad lurad man är...

därför de gammla är bäst men de har inte bra funktioner smile

Jo precis....Men för min del behöver jag bara telefonen att ringa och messa med men visst internet vore nice också men vet att nya ofta strular. men jag kanske vågar på mig en iphone snart=)

Mr_Lightning I bleed Ford blue
16 december 2008 · 221 Inlägg

Har haft Nokia N95 i 2 år nu och funkar klockrent.

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
smiler
16 december 2008 · 672 Inlägg

Har snickrat me min Ericsson K850 i drygt 1,5 år å först nu börjar den småjävlas.
Va iof på tiden smile Ser ut som fan gör den men funkar...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
Muttley
16 december 2008 ·

Freddeponken skrev:

tkd_rille skrev:

Freddeponken skrev:
haft dampande nokias också men den senaste har varit frisk i ett år. nokia6300...

Det här med telefoner är en djungel.....kvaliten verkar ju suga och telefonenslivsläng är ett år...haha vad lurad man är...

därför de gammla är bäst men de har inte bra funktioner smile

Jo precis....Men för min del behöver jag bara telefonen att ringa och messa med men visst internet vore nice också men vet att nya ofta strular. men jag kanske vågar på mig en iphone snart=)

ja men internet har man ju ändå hemma så=9. jag har min till musik med, förutom de behöver jag ingen ny mobil.
iphone är bara onödigt dyr för mig då jag inte ens kommer använda den så mycket så de är värt de smile

Rspeter Audi A5 quattro driver.
17 december 2008 · 2 203 Inlägg

Jag är inne på min 5:e Nokia, har aldrig strulat.

IceEyes Varningar: För många..
17 december 2008 · 2 552 Inlägg

Vet hur det känns, i stort sett alla mobiler jag köper börjar jävlas efter bara någon vecka..

Undrar hur det skulle vara att helt enkelt vara utan mobil...

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
steifan DR!FTT3KN!K3R
17 december 2008 · 10 427 Inlägg

Köpte en Ericsson K550i (~budget-'värsting') före jul förra året, har funkat klockrent sen dess smile
Bästa telefonen hittills! Sambon köpte en likadan i somras, funkat kanon den med.
Har inte ens kommit ut en uppdatering för operativet heller (bra/dåligt? tongue) Funkar ju iaf!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=151635

Nokia-telefoner (5140) dör av 60grader i tvättmaskinen (påslagen samtidigt som man ringer till den),
urgamla Nokia-telefoner dör av Cola-bad och Siemens blir antingen stulna eller avlider av sig själva tongue

baltis
17 december 2008 · 1 948 Inlägg

personligen provat på alla större märken och det ända jag varit nöjd med hittils är sonyericsson... hade en w810 i över 2 års tid för att byta den mot en k850 när den kom... den slutade visserligen högtalaren funka på efter lite vattenspill. men det imponerande är att efter att ha letat på min w810 hemma hos en polare så funkar den klockrent fortfarande, ca 4 år gammal nu och drygt 3000 samtalstimmar... försök slå den korea tongue

VLN denkz
17 december 2008 · 323 Inlägg

har haft min Sony Ericsson T650i i över 1 år. Alltid funkat klockrent. Flög ur min ficka på kvasten på gröna lund i sthlm, fick några små bucklor och en trasig startknapp (som fortfarande funkar). Funkar problemfritt efter kvasten också.

Lyfter tunga möbler på jobbet och ställer ofta möbeln på benet för att avlasta och ibland kan det hända att man ställer nått som väger runt 90-100 kg på mobilen. Bästa telefonen jag haft smile!

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
17 december 2008 · 1 874 Inlägg

iDanne skrev:
Är grymt nöjd med min iPhone. Rekommenderar den verkligen.

Där håller jag med. Där har du en telefon utan buggar, utan kasst OS o.s.v.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
17 december 2008 · 1 874 Inlägg

tkd_rille skrev:
ja men internet har man ju ändå hemma så=9. jag har min till musik med, förutom de behöver jag ingen ny mobil.
iphone är bara onödigt dyr för mig då jag inte ens kommer använda den så mycket så de är värt de smile

Dyr? På vilket sätt? Den är väl lika dyr som vilken abonnemangstelefon som helst. Tar du en med iMini från Telia, så betalar du 0kr vid köp, och 379kr i månaden i 18 månader. Köper du en med kontantkort går det på lite över 5.000kr, och även det tycker jag är överkomligt (om man jämför med andra telefoner).

Köper man en billig telefon kan man ju inte ha så höga krav. Man får vad man betalar för.

maccswe
17 december 2008 · 200 Inlägg

Säger bara......


Ge mig ett i .... I! ge mig ett p.... P! ge mig ett h... H! ge mig ett o.... O! ge mig ett n.... N! ge mig ett e... E!

Men va blir det??


IPHONE!

Hoppas du fick svar på din fråga :-p

MilleN
17 december 2008 · 9 108 Inlägg

Kanelbullen du har redan startat en likadan tråd om att dina mobiler startar om så jag förstår inte meningen med denna. Skriv en blogg.

(N95 i 1,5 år här och är för övrigt toknöjd men man får lägga ganska många timmar på att få ner program man behöver/vill ha innan den är perfekt)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang