6253
Sök

Ställa in lamporna?

19 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
#1
Va kan de kosta att ställa in lamporna? mina är så sjukt kort inställda?

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
16 december 2008
#2
de kan inte kosta så mycke.

åk till nån verkstad å säg att du bara behöver ställa in lyserna.

ännu bättre om du har nån polare som e mekaniker så kan han ju fixa de.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

\m/(><)\m/
742 Inlägg
16 december 2008
#3
Vi tar typ 200:- på mitt jobb iaf

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

19 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
#4
okej! Tack så mkt

1 813 Inlägg
16 december 2008
#5
ta en bil som du vet e godkända utav bilprovningen ha ett avstånd från tex en vägg. kör dit den godkända bilen och sen sätter du tejp där dom lamporna står sen kör du fram din egen bil på samma ställe och så höjer du lamporna tills dom e som den andra=)  mkt billigare men en verkstad kan göra det gratis oxå om du e på bra hummör:P

Åk före du så väntar jag på dig där..!


Sök