1798
Sök

volvo 740 dörar

35 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
när jag ska  ta bort alla dörrar och huv för att lacka men sen måste jag ju få tillbaka det bra  jag undrar om det bara är att skruva ditt dörrar sen och få lika passform som före?

Blyfot
829 Inlägg
17 december 2008
dom måste passas in...

"bara en mor kan älska en sån son"

35 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
volvokrille12 skrev:
dom måste passas in...

ok lätt å passa in eller?

1 758 Inlägg
18 december 2008
Ett lite tips kan vara att matta ner färgen väldigt försiktigt precis där skruvar/gångjärn har suttit, så det fortfarande är "avtryck" efter att den nya lacken lagts på. Då ser du hur de satt från början.
Annars kan det vara jäkligt pyssligt att få till det bra, krävs tålamod och nogrannhet!

3 714 Inlägg
18 december 2008
känns som fel forumsdel.....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

35 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
schnauz skrev:
Ett lite tips kan vara att matta ner färgen väldigt försiktigt precis där skruvar/gångjärn har suttit, så det fortfarande är "avtryck" efter att den nya lacken lagts på. Då ser du hur de satt från början.
Annars kan det vara jäkligt pyssligt att få till det bra, krävs tålamod och nogrannhet!

ok jag fick en bra ide jag också ungefär lika som du sa man kan ju ta en kniv eller nå vasst och föra runt gångjärnet satt det blir en liten skrubgropp runt hela kan gå bra det åå

Withlimb
210 Inlägg
20 december 2008
Varför hamnar alla felplacerade trådar i "Projekt"? Och varför handlar 90% av dom om en 740?

105hk rent vansinne!

I got Dubs!
2 423 Inlägg
20 december 2008
annars skiter du i o ta av dörrarna, bara en 740 ändå;)

Administratör
11 967 Inlägg
20 december 2008
Fel forum. Otillräcklig rubrik. Posta i Utseende och styling, och läs igenom rubriksanvisningarna (klistrad tråd där) innan du gör det.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök