5074
Sök

Någon som har erfarenhet av JBL GT5-10 bas?

Hobby sabotör
178 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
#1
Som rubriken lyder.
Har kollat lite på denna bas, undrar bara om ngn har spelat med den. Är den ngt att ha?
http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp … ;VGR=U3100

/Niclas

"Påbörja inget du kan avsluta"

Basknarkare
470 Inlägg
17 december 2008
#2
Fatstuff skrev:
Som rubriken lyder.
Har kollat lite på denna bas, undrar bara om ngn har spelat med den. Är den ngt att ha?
http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp … ;VGR=U3100

/Niclas

Jag har kört på både gt5 12" och gto 12" o dom spelar väl hyffsat för pengarna som dom kostar.. hållbara också enligt mig smile

Team Carbonize


Sök