Ibland när jag öppnar dörren så tänds inte lyset även om jag har ställt in lyset så att de ska göra de. En annan gång så släcks inte lyset när jag låser bilen och ibland när jag startar bilen så tänds belysningen? Någon som har en aning om vad detta beror på? Hel mysko