18 december 2008
Trådstartare
Tänkte uppdatera min og900a lite med massa originalgodis.
1) Har en nos 9000 skinninredning liggandes. Passar baksätet och framstolarna rakt av eller måste dessa modifieras? Det är från en tidig sådan.
2) Högtalare bak, vilka får plats i originalhålen på sidorna bak?
3) Växelspaksknoppen, hur får jag bort den? Har nämligen en i skinn.
4) Rattbyte, passar skinnrattarna från tex 9000 av senare snitt, med airbak, fast min inte har det. Menar då inte att airbagen skall fungera, mer att de är så sköna och hålla i.
5) Nuvarande ratt gnisslar en del, vad kan man göra för att få bort detta störande gnissel?
Vore extremt tacksam för svar.