Angående: Lagliga streetrace i Jönköping

Volvo-lollungen
19 januari 2010 · 602 Inlägg

TT-Avant skrev:

zlobo skrev:
Bara o samla ihop en massa folk o bilar o placera sig utqanför komunhuset.. o sen hålla på så i några dagaer. skejtarna gjorde så i vö o de fick sin bana.

Kanske kan vara lite skillnad att bygga en park till skejtare jämfört med en stripp..!?roll

om ni gör ngt sånt så e jag på ^^tkr vi borde visa hur många vi e som gillar bilar o ja tkr vi också har rätt till o ha ett ställe o va på

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
MrSkyline89 driver with style
26 januari 2010 · 800 Inlägg

detta låter riktig najs! kommer blir många besök nu framöver ;D

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Arijana
21 februari 2010 · 29 Inlägg

Wohow :d:d

Dominate_ :)
22 februari 2010 · 51 Inlägg

Det låter ju fint, då blir det nog ner till jönköping i sommar om man har en vettig bil.

Severin
22 februari 2010 · 1 587 Inlägg

Lagligt och nära Borås ! Låter gött big_smile

Crazyivan
23 februari 2010 · 712 Inlägg

Låter väldigt intressant smile

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
RayRayADT Sportcar for Life
24 februari 2010 · 315 Inlägg

Hur går det, Har ni fått nått klart svar än om det blir någon laglig stripp??

Razorback Pro Racing
26 februari 2010 · 52 Inlägg

baby_boy skrev:
ingen behöver tro att det e pro racings bana. och sen banan skulle vara aktuell i sommar. så mycket snack lite verkstad. säg till när man kan köra på bana istället för att slicka.

Nej det är inte Pro-Racings bana utan kommunens bana. Men Det är sagt att när banan blir klar (om nu inte kommunen helt plötsligt bestämmer sej för att ändra riktning och inte vill bygga den) så är det Motoralliansen i jönköping som ska ta hand om banan. Där bla Pro-Racing ingår. Och om den är klar till sommaren vet man inte. Skenar ju inte för kommunpolitikerna som vanligt

Oldsmobile Super 88 "Under Construction" (1954)
criller Aktiv Medlem
27 februari 2010 · 1 303 Inlägg

Skit samma vem som äger den eller kommer äga den..vi vill köra det är det som räknas wink

Mvh Christian
TT-Avant
28 februari 2010 · 6 851 Inlägg

baby_boy skrev:
javisst vi vill bara köra men gillar inte höra massa fjäsk o skitsnack bara. ganska störande;) här på forumet sägs d annat o där ute går en speciell käft som bara den

Ja och det gäller väldigt många här i stan..
Ingen nämnd, ingen glömd...!!!!

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
JoZe86
18 mars 2010 · 58 Inlägg

Nya uppdateringar om vad som händer med Jönköpings Raceway kommer löpande komma på motoralliansen i jönköpings kommuns hemsida www.motoralliansen.com

BMW 530 "M-sport" (2001)
gravityone Fixare
22 mars 2010 · 321 Inlägg

baby_boy skrev:

JoZe86 skrev:
Nya uppdateringar om vad som händer med Jönköpings Raceway kommer löpande komma på motoralliansen i jönköpings kommuns hemsida www.motoralliansen.com

wow detta låter interessant. gå in på vilka sidor ni vill folk men ingen slår JRC när d gäller race, skaffa flygplats, motorväg, öken vad du vill. JRC kommer o ha dom bästa racen i jönköping. o sen fick jag höra att oredförande har sagt till en kompis till mig som jag träffade i förigår att PR startades för ett år sen o att ordföranden är boss. denna klubben startades av två personer för två år sen, efterblivna kom in o tog över när dom såg första träffen vi hade vilket är den bästa hitills inom pro racing. rikta fan klubben mot en klubb med bilar inte fritidsgård. jag ångrar så mycket att vi släppte denna klubben så den kunde bli såhär full av skitsnack.

vad har pro racing o göra med denna kommande bana? allt är rolfs jobb. det e han som har kämpat/kämpar. lägg ner glänsandet o slickandet

lol

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Razorback Pro Racing
23 mars 2010 · 52 Inlägg

Kelle vad är ditt problem? Om man får kommunen att bygga en bana till alla oss motorintresserade så är väll detta en bra grej eller? Sen Ditt vida kända personliga agg imoot Pro-Racing är ju en helt annan sak och lösa rykten som "min polare känner en som träffat en som träffat en som sa att han sagt" Bla bla bla kan du ju bara lägga ner.Och Som jag har sagt här innan:  Pro Racing har inte påstått att det är "vi som har fixat" en bana". Men vi är därimot är med i Motoralliansen i jönköping som driver denna frågan Med Rolf i spetsen som ett ånglok.

Sen undrar jag vem det är som står för skitsnacket igentligen.......

Oldsmobile Super 88 "Under Construction" (1954)
Trevik
10 april 2010 · 127 Inlägg

De va på tiden! smile

Chevrolet Chevelle "509 cui" (1970)
bosabengt
10 april 2010 · 2 035 Inlägg

Ut med skitsnackare!

Biljudsveteran sen 1984!
BoostGuy
20 juni 2010 · 953 Inlägg

Hur går de i denna frågan ingentligen ? ha hört dåliga ryckten om detta att projektet är nedlagt pga olika saker?

milan
21 juni 2010 · 63 Inlägg

Driver_85 skrev:
Hur går de i denna frågan ingentligen ? ha hört dåliga ryckten om detta att projektet är nedlagt pga olika saker?

ja du det är mycke snack lite verkstad det kmr aldrig o bli nått

Audi A6 s6 "Vinterbilen" (2003)
BoostGuy
21 juni 2010 · 953 Inlägg

Jo man ha ju förstpått detta men de ryktet man fick höra i helgen gjorde ju inte en precis glad

bosabengt
21 juni 2010 · 2 035 Inlägg

anordna mera streetrace. minst dubbelt så mycket. kör som fan överallt i stan så kanske kommunen eller va det nu för nötter som bestämmer om det att det behövs en bana för oss i jkpg.

Biljudsveteran sen 1984!
BoostGuy
21 juni 2010 · 953 Inlägg

jag tror inte att köra runt i stan som galningar skulle göra dom mer intresserad av detta. Utan inget kommer ju att hända för än högst nästa år då det är val och de inte kommer att läggas någon energi på detta mer nu.

Tyvärr men är besviken på detta i och med de jag fick höra i helgen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang