19 december 2008
Trådstartare
Okej okej, så då klär jag så lite av tyget ligger över hålen då och sedan skruvar fast elementen igenom tyget så att själva plastringen ligger emot tyget så att säga..
Man får ju även räkna med att volymen på lådan inte blir densamma då volymen ökar när man vänder på basarna.. Kanske det lät dåligt för dig Kajlie ?
Sen ang. dämpull eller vad det heter som man har innuti lådan, är det bättre med för mycket än för lite?
Senast redigerat av MrCarfreak (19 december 2008)
//Carfreak