Jag har nyligen köpt en gammal Amazon och ska nu bygga lite simpelt ljud i den:)
Den är väldigt fin i inredningen så jag vill helst inte börja kapa i dörrarna och hatthyllan, jag har just nu 2 st 5,25or med separat diskant i en annan bil som jag ska flytta över.
Till dessa har jag ett 4-kanaligt steg också, kanske ska jag ha ett par 5,25or till i bilen.
Men som sagt vill jag inte förstöra något i bilen, så nu undrar jag om ni har några ideér?

Nästa problem, en polare sa att man var tvungen att kapa för att få i en stereo i originalhålet till stereo i bilen, stämmer det?
Men nu är det så att jag egentligen inte behöver en huvudenhet, utan det enda jag vill ha är en spelare (ingen vanlig huvudenhet till bil alltså) av något slag som går på 12V, har RCA-utgång och kan spela upp från USB, har ni några ideér?

edit: kom och tänka på att man kanske skulle kunna få tag på en 7" skärm eller liknande med RCA och USb-ingång, med tanke på att dem inte är så stora, dålig ide?
http://itsajten.com/sv/artiklar/bild-lj … sb_sd.html Något liknande denna, fast utan nackstöd:)
Man kan kanske bygga om en FM-sändare så man får RCA-utgång?