Blekingebilradio har precis flyttat hela sitt lager så det är därför det varit lite struligt med leveranserna det senaste.
Det vet jag mycket väl de blev klara för 2 veckor sedan med det. men eftersom ägaren själv lovade i telefon och sen var det samma sak sist jag beställde därifrån för ca 2 månader sen..
Det vet jag mycket väl de blev klara för 2 veckor sedan med det. men eftersom ägaren själv lovade i telefon och sen var det samma sak sist jag beställde därifrån för ca 2 månader sen..
Kolla i Gorgs klistrade "ÅF av bilstereo"
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Pierre
Kan du kanske skicka en länk till det? Hittar de inte
Pierre
Kan du kanske skicka en länk till det? Hittar de inte
Notera även att hxa3k steget har små anslutningar, så du kommer få i max 33mm2 kabel utan att börja klippa kardeler.
Var får du den infon ifrån?
Detta kan jag läsa Övrigt. Färg: Svart Dimensioner: (BxHxD) 320 x 140 x 54 mm Anslutningar: 53.0mm2 ström/jord Anslutningar: 16mm2 Högtalare Anslutningar: Nickel-plätterade kontakter
Jodå står allt att det ska ta 53mm2 kabel, men icke! Har själv ägt ett sådant steg & anslutningarna är alldeles för små för sådana kablar.
Enda jag inte gillar med det kabelkitet är kabeln i sig. Det är dessvärre INTE Autoleads Pro-flexkabel som är väldigt smidig att jobba med. Denna kabeln är mkt stelare
Detta kan jag läsa Övrigt. Färg: Svart Dimensioner: (BxHxD) 320 x 140 x 54 mm Anslutningar: 53.0mm2 ström/jord Anslutningar: 16mm2 Högtalare Anslutningar: Nickel-plätterade kontakter
Jodå står allt att det ska ta 53mm2 kabel, men icke! Har själv ägt ett sådant steg & anslutningarna är alldeles för små för sådana kablar.
Enda jag inte gillar med det kabelkitet är kabeln i sig. Det är dessvärre INTE Autoleads Pro-flexkabel som är väldigt smidig att jobba med. Denna kabeln är mkt stelare
Jag tyckte den var jätte lätt att dra och handskas med inga problem någon stans
Prova du deras Pro-Flex så ändrar du snabbt åsikt
Du ensam räven, när man drar typ 7-8 kablar bakåt så skiter man i om den är mjuk eller inte, för det kommer kosta i vilket fall som helst
Du tillhör ju den tokiga skaran som inte kan använda bilen vettigt heller Bastokar Vi andra vill ju gömma undan DEN kabeln vi drar då vi inte behöver mer