6934
Sök

Våga Fråga; Bilstereo, bas mm.

16 197 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
evilaudio skrev:
Stripz skrev:

intressant.. så bara för att jag köper grejjer fån en annat land så förtjänar jag inte hjälp på ett svenskt bil forum... de lät ju logiskt

varför tror du att jag hjälper vissa mer än andra?

jo för att dom köpt saker ifrån de företag jag är sponsrad av.

ser ingen som helst nytta i att hjälpa folk som köpt saker av en konkurent.

dåså Hjälp inte då om de är så de är förstår att du endast vill hjälpa de som köper saker från din sponsor.. men du behöver fortfarande inte sitta å klanka ner på finska företag osv  faktist så har de bättre priser än din sponsor  men alla gör ju som de vill helt enkelt.. jag betalar då inte de dubbla priset när jag får samma vara nån annan stans  mkt billigare de är ju bara dumt att betala de dubbla ? jag får ju endå samma vara.

vill du inte hjälpa så låt bli!  men klanka fan inte ner.

jag anser att man hjälper andra lika mkt på ett forum oavset var de köpt sina grejjer.

jag anser att man hjälper bara folk om man "vinner" något på de.

annars är de bara bortkastad tid.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Stripz skrev:
evilaudio skrev:

jo men alla bor inte högst upp i Norrland.

nä men de som bor häråt och de går  att beställa  men visst alla gör som de vill.. och nog vet jag att  iprincip alla försöker hitta de billigaste lösningen.

Man VILL ju inte betala dubbelt upp om man inte behöver men pengarna ska stanna i SVERIGE!

Har du fattat galoppen ännu?

jasså  så du menar att sverige ska sluta helt med all import  osv ? varför kör du inte saab.. de var ju riktigt dumt.
din sponsor säljer ju iprincip bara utlänska prylar ?  javisst bort med allt sånt köp inte in varor från andra länder  bara svenska prylar då??  härligt

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

Nej.. jag tänker inte lägga den förklaringen för dig här.

Du är ohyffsad, och rent spydig, och jag har ingen lust överhuvudtaget att ge dig en enkel förklaring.

Varför du inte skulle få nån hjälp på ett svenskt bilforum? Ja varför tror du? Samma sak troligen va.
Du kan ju alltid vända dig till ett finskt forum.

Någon hjälp av mig lär du inte få på det här forumet i alla fall i fortsättningen.

nä de är ju upp till dig.  jag bara gav ett BRA tips men  ni 2 klanka ju ner på support osv..

Klart som fan att man klankar ner på support och liknande.

Bekymret med service av saker ska vi inte tala om.

Det du inte verkar fatta är att ALLA bor inte på gränsen till finland med en finsk butik runt hörnet.

Större delen av oss bor betydligt längre bort.

går att beställa

16 197 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
Tokken skrev:
Stripz skrev:

nä de är ju upp till dig.  jag bara gav ett BRA tips men  ni 2 klanka ju ner på support osv..

Det du inte verkar fatta är att ALLA bor inte på gränsen till finland med en finsk butik runt hörnet.

går att beställa

då kan du fortsätta med de å sluta fråga här om du får så bra support i Finland.

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
evilaudio skrev:
Stripz skrev:
evilaudio skrev:

varför tror du att jag hjälper vissa mer än andra?

jo för att dom köpt saker ifrån de företag jag är sponsrad av.

ser ingen som helst nytta i att hjälpa folk som köpt saker av en konkurent.

dåså Hjälp inte då om de är så de är förstår att du endast vill hjälpa de som köper saker från din sponsor.. men du behöver fortfarande inte sitta å klanka ner på finska företag osv  faktist så har de bättre priser än din sponsor  men alla gör ju som de vill helt enkelt.. jag betalar då inte de dubbla priset när jag får samma vara nån annan stans  mkt billigare de är ju bara dumt att betala de dubbla ? jag får ju endå samma vara.

jag anser att man hjälper andra lika mkt på ett forum oavset var de köpt sina grejjer.

jasså du nå trevligt för dig  hur skulle världen se ut om alla körde den stilen ?
bara hjälpa andra om man  själv vinner nått på de? 
jag brukar då hjälpa folk fastän jag inte vinner nått på de.

senast gjorde jag ett jobb åt en gubbe med att dra in vatten och avlopp in i ett hus gratis han fick köpa in delarna som behövdes han  tjäna riktigt bra på att jag gjorde jobbet och vet du vad de känndes jävligt skönt fast jag inte fick nått för jobbet! Otroligt skönt. bara alla tack och se hanns min när jobbet var utfört de värmde riktigt.

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
evilaudio skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

går att beställa

då kan du fortsätta med de å sluta fråga här om du får så bra support i Finland.

säg inte vad jag ska göra! De är bara idioti

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

Man VILL ju inte betala dubbelt upp om man inte behöver men pengarna ska stanna i SVERIGE!

Har du fattat galoppen ännu?

jasså  så du menar att sverige ska sluta helt med all import  osv ? varför kör du inte saab.. de var ju riktigt dumt.
din sponsor säljer ju iprincip bara utlänska prylar ?  javisst bort med allt sånt köp inte in varor från andra länder  bara svenska prylar då??  härligt

Men va f..

Nu får någon annan banka lite vett i skallen på pojken.. jag orkar inte med folk som inte fattar ett skit.

De är nog dig nån borde banka vett i  att allt kretsar inte runt din spons lr sverige

16 197 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
evilaudio skrev:
Stripz skrev:

jasså du nå trevligt för dig  hur skulle världen se ut om alla körde den stilen ?

senast gjorde jag ett jobb åt en gubbe med att dra in vatten och avlopp in i ett hus gratis han fick köpa in delarna som behövdes han  tjäna riktigt bra på att jag gjorde jobbet och vet du vad de känndes jävligt skönt fast jag inte fick nått för jobbet! Otroligt skönt. bara alla tack och se hanns min när jobbet var utfört de värmde riktigt.

då kan du ju fortsätta med de.

du kommer lära dig när du blir vuxen.

ska man vara snäll å hjälpa alla andra gratis hela tiden så hinner man varket med sitt eget eller tjänar pengar på de.

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
evilaudio skrev:
Stripz skrev:
evilaudio skrev:

då kan du ju fortsätta med de.

du kommer lära dig när du blir vuxen.

ska man vara snäll å hjälpa alla andra gratis hela tiden så hinner man varket med sitt eget eller tjänar pengar på de.

haha  man behöver inte vara en surgammelgubbe..jag hjälper då andra för att de känns bra  jag gör mitt jobb på arbets tid ! men på min fritid gör jag de som känns bäst !

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

går att beställa

Men åååååååååååååååååh!

Ja det går att beställa.. Jag kan lägga alla mina pengar hos finnarna. Det tjänar vi ju massor på här i sverige.

Vi kan ju allihop sluta att handla i sverige. SKITBRA!

Vi slutar alla att handla i svenska butiker och skjuter hela jäkla landet i sank, tycker jag låter kanon!!

När butikerna gått omkull pga av att Svensson vänder sig till utlandet för att handla kanvi ju lika gärna emigrera
utomlands allihop också.

Lagom tills finnarna kommer på att, vänta nu. Konkurenterna är ju utrotade! Nu kan vi ju höja priserna.

Men allt detta förstår ju inte du i alla fall, för det är mycket bättre att spendera alla pengar utomlands.

PUCKO!

snälla sluta med personliga påhopp . de är ju bara idiotiskt. alla gör som de vill jag  gav bara ett tips att euron är låg och priserna är bra i finland så!  men alla gör som de vill!

Team dBakuten
3 453 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
Tokken skrev:
Stripz skrev:

går att beställa

Men åååååååååååååååååh!

Ja det går att beställa.. Jag kan lägga alla mina pengar hos finnarna. Det tjänar vi ju massor på här i sverige.

Vi slutar alla att handla i svenska butiker och skjuter hela jäkla landet i sank, tycker jag låter kanon!!

När butikerna gått omkull pga av att Svensson vänder sig till utlandet för att handla kanvi ju lika gärna emigrera
utomlands allihop också.

Lagom tills finnarna kommer på att, vänta nu. Konkurenterna är ju utrotade! Nu kan vi ju höja priserna.

Men allt detta förstår ju inte du i alla fall, för det är mycket bättre att spendera alla pengar utomlands.

PUCKO!

snälla sluta med personliga påhopp . de är ju bara idiotiskt. alla gör som de vill jag  gav bara ett tips att euron är låg och priserna är bra i finland så!  men alla gör som de vill!

Sluta med personliga påhopp?

Du kanske skulle lyssna till det rådet själv?

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

Men åååååååååååååååååh!

utomlands allihop också.

PUCKO!

ni som börja med att vara fittiga  jag gav bara ett tips på att handla i finland då euon är så låg..

Team dBakuten
3 453 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
Tokken skrev:
Stripz skrev:

ni som börja med att vara fittiga  jag gav bara ett tips på att handla i finland då euon är så låg..

I rest my case..

dBAkuten
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

16 197 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
Tokken skrev:
Stripz skrev:

vill du ha ett tips av mig?

sno sakerna så blir de gratis.

120 Inlägg
2 augusti 2012
Så positiva ni är. Tycker ni det är nå att gräla om äns?

Rösta gärna och kommentera :)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
2 augusti 2012
Erik_92 skrev:

Inga konstigheter direkt men folk måste förstå att det finns fördelar och nackdelar med att snedimportera.

dBAkuten
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

38 Inlägg
2 augusti 2012
Tokken skrev:
Erik_92 skrev:

Inga konstigheter direkt men folk måste förstå att det finns fördelar och nackdelar med att snedimportera.

Allså allvarligt. Tycker ni att de är konstigt att man vill köpa inom Eu nu när euron är låg.

Alla får ju inte allt gratis som evilaudio får. Att han sen som utan ansikte åt flera företag INTE hjälper sånna som inte gynnar han. Det är bra att veta att han är så ego så ska sluta handla direkt av hans sponsorer om det är så de låter. Men sponsor hit och dit kan ju vara bättre om man betalar för sina prylar själv då köper man nog inte där man får betala 100% mera för samma vara.
Tror ju inte heller att han köper en huvudenhet för 15000:- om den kostar 6500 på ett annat ställe. lol
Att sen sverige ska ramla sammam för att man handlar i annat land HAHAHAHA
Det kallas handel inom EU. Men vi kanske ska gå ur Eu me smile

Det är ju fullt normalt att man handlar när annan valuta är låg. De gör ju företagen också.
Eller åker ni alla på semester i svergie aldrig till Tailand elller någe varmt land. Nej klart pengarna måste stanna i sverige så alla åker till skara sommarland på semestern lollol

Kan inte förstå att man ska gråta om nån vill handla via internet i utlandet helt sjukt.

Tack ni gjorde min dag iallafall smile

Ursäkta har nog stavat fel lite överallt smile

38 Inlägg
2 augusti 2012
Stripz skrev:
Tokken skrev:
Stripz skrev:

Kannon bra Man ska passa på när valutan är rätt. Förstår inte varför vissa blir så sura för de.

16 197 Inlägg
2 augusti 2012
vw____ skrev:
Tokken skrev:
Erik_92 skrev:

Allså allvarligt. Tycker ni att de är konstigt att man vill köpa inom Eu nu när euron är låg.

Alla får ju inte allt gratis som evilaudio får. Att han sen som utan ansikte åt flera företag INTE hjälper sånna som inte gynnar han. Det är bra att veta att han är så ego så ska sluta handla direkt av hans sponsorer om det är så de låter. Men sponsor hit och dit kan ju vara bättre om man betalar för sina prylar själv då köper man nog inte där man får betala 100% mera för samma vara.
Tror ju inte heller att han köper en huvudenhet för 15000:- om den kostar 6500 på ett annat ställe. lol
Att sen sverige ska ramla sammam för att man handlar i annat land HAHAHAHA
Det kallas handel inom EU. Men vi kanske ska gå ur Eu me smile

Det är ju fullt normalt att man handlar när annan valuta är låg. De gör ju företagen också.
Eller åker ni alla på semester i svergie aldrig till Tailand elller någe varmt land. Nej klart pengarna måste stanna i sverige så alla åker till skara sommarland på semestern lollol

Kan inte förstå att man ska gråta om nån vill handla via internet i utlandet helt sjukt.

Tack ni gjorde min dag iallafall smile

Ursäkta har nog stavat fel lite överallt smile

tror du på fulla allvar att jag får saker gratis?

jag får betala som alla andra.

Voodoo
1 444 Inlägg
2 augusti 2012
vw____ skrev:
Stripz skrev:
Tokken skrev:

Kannon bra Man ska passa på när valutan är rätt. Förstår inte varför vissa blir så sura för de.

förstår inte heller men dessa 2 har ja vad jag kan minnas varit riktiga internet mobbare om man kan säga så. srry men jag ser de då på se sättet

Sök