Bättre att satsa på en maskin som är bra från start då du verkligen har såå gott utav det när du monterar den oavsett du kör orginal anläggning eller bygger ut den.
Jo det kan jag tänka mig, har precis slängt in en låda med 2 st 10" thundercast i en låda med ett SPL ICE 800.1 har ju en gammal Sony enhet från början av 2000 talet skulle jag tro, så tanken har ju funnits där
Då tycker jag verkligen du ska satsa på den och få riktigt mycket för pengarna
Skönt att höra att man snöat in sig på något som är shysst
ska du driva på stereon nå högt lr med slutsteg? alpine tycker jag man ska ha om man ska köra slutsteg och kenwood om man då kör stereons inbyggda fast kenwood låter åxå mkt bättre med steg:)
Då tycker jag verkligen du ska satsa på den och få riktigt mycket för pengarna
Skönt att höra att man snöat in sig på något som är shysst
ska du driva på stereon nå högt lr med slutsteg? alpine tycker jag man ska ha om man ska köra slutsteg och kenwood om man då kör stereons inbyggda fast kenwood låter åxå mkt bättre med steg:)
Kommer nog inom snar framtid bygga ut framsystemet lite men det kommer dröja innan jag köper ett slutsteg till framhögtalarna
Ne de tro ja inte för basen funka ju som den ska å bilen va ju igång så va kan va fel då?
Mät vilken spänning det är på stegets plint där strömkablarna sitter fast, mät när stereon är påslagen och spelar musik. Kolla att alla kablar sitter fast ordentligt och att ingen metalltråd kortsluter någonstans.
Strömbrist behöver ju inte betyda att batteriet ger för lite ström, det kan även betyda dålig kontakt i strömförsörjningen till just den komponenten.
Tjenare! Sprang på 25+ meter 50mm2 och givetvis ska det användas! Men mitt problem är att kabeln är för stor för slutsteget... Ska jag göra/köpa ett delningsblock? Hur blir det då? 50->20? går det bra?
Ne de tro ja inte för basen funka ju som den ska å bilen va ju igång så va kan va fel då?
Mät vilken spänning det är på stegets plint där strömkablarna sitter fast, mät när stereon är påslagen och spelar musik. Kolla att alla kablar sitter fast ordentligt och att ingen metalltråd kortsluter någonstans.
Strömbrist behöver ju inte betyda att batteriet ger för lite ström, det kan även betyda dålig kontakt i strömförsörjningen till just den komponenten.
Hittade felet nu det bulten till jord kabeln hade gängat lös