20 december 2008
Trådstartare
okej, är inte direkt haj på detta och det blir isåfall den första lådan jag bygger, o är rädd att jag inte lyckas göra den riktigt bra.. men måste ju bli första gången nån gång:)
Han jag pratat med på blekingebilradio sa att impact basen funkar utmärkt i deras färdiga portade dls låda, och den var billig nu. Och att dls basen skulle ha en låda som deras slutna bassworxlåda:)
Jag vet inte om jag kommer undan billigare om jag ska bygga själv, när man får åka omkring för att köpa grejer, och ha någon stans att bygga, och att bygga med:P
Men vad säger ni om pheonix gold som märke i jämförelse med dom andra tre, och kan man få en 10" att spela ungefär som 12" med mycket djupbas mm...kanske kan få ett bra pris på den. Tror att det är denna bas men är inte säker: Phoenix Gold RSD10D
och en fråga till, har bara 16mm2 ström och jord till steget, och inte väldens nyaste eller bästa batteri, kommer jag ens få ut någon bra bas av detta eller måste jag köpa nytt kablage och batteri?? allt är ju så dyrt för en fattig man...
Senast redigerat av addea1 (20 december 2008)