22 december 2008
Trådstartare
Okej, blev lite av ett impuls inköp igår när det bara fanns en kvar, och som sagt så var det ett bra pris:) köpte den på blekingebilradio.se. Steget är ett u-dimension mono steg från carbonize.se.
Har kollat runt och hade nästan bestämt mig dör en dls" bas i sluten låda, priset hade typ vart det samma.
Senast redigerat av addea1 (22 december 2008)