5179
Sök

impact SVC 2710 bra eller inte?

186 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#1
Tja, frågade tidigare om två basar. Men ska köpa dubbla 10or av denna impact bas i en portad låda! tror ni detta är bra eller?

186 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#2
Har i varje fall precis beställt deras färdiga låda med dubbla 10or i en portad låda, kollade in lite olika videor (vet att det inte säger så mkt) och det ser ut som om dom har sjuk slaglängd och fick ett bra pris på den, Demo spelad för 1699kr ord pris 4000. Så hoppas att detta ska täcka mina förhoppningar och krav..smile kan ju alltid ångra mig!

någon som har dessa basar? En fråga till... om nån kan säga om jag kan göra så att jag kan koppla dom i två ohm, dom har ju enkla 4ohms spolar, men med två blir det ju dubbla 4ohm...?
Mitt steg ger 300 rmsw i 4Ohm och 600 i "ohm:)

1 785 Inlägg
22 december 2008
#3
addea1 skrev:
Har i varje fall precis beställt deras färdiga låda med dubbla 10or i en portad låda, kollade in lite olika videor (vet att det inte säger så mkt) och det ser ut som om dom har sjuk slaglängd och fick ett bra pris på den, Demo spelad för 1699kr ord pris 4000. Så hoppas att detta ska täcka mina förhoppningar och krav..smile kan ju alltid ångra mig!

någon som har dessa basar? En fråga till... om nån kan säga om jag kan göra så att jag kan koppla dom i två ohm, dom har ju enkla 4ohms spolar, men med två blir det ju dubbla 4ohm...?
Mitt steg ger 300 rmsw i 4Ohm och 600 i "ohm:)

2st 4ohm's spolar blir 2ohm parallellt och 8ohm serie.

Du kan alltså ge dina basar 300wrms vardera

Var gjorde du din beställning, hos vissa försäljare innebär demo ex enbart att den varit uppackad eller möjligtvis snällt spelad i låda.

Vad är det för steg?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

trucken
563 Inlägg
22 december 2008
#4
jag kör impact 2708 dvs 8tummaren i serien och den rockar på bra

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

186 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
#5
Okej, blev lite av ett impuls inköp igår när det bara fanns en kvar, och som sagt så var det ett bra pris:) köpte den på blekingebilradio.se. Steget är ett u-dimension mono steg från carbonize.se.

Har kollat runt och hade nästan bestämt mig dör en dls" bas i sluten låda, priset hade typ vart det samma.
Senast redigerat av addea1 (22 december 2008)

stahre
22 december 2008
#6
tror det blir ett bra val! har hört en sån bas i portad låda, vet inte hur stor den var men det lät skit bra!


Sök