23 december 2008
Trådstartare
Någon som har en bildguide för hur man löder lågnivåkablar. Alltså kontakterna till kablarna.
Kabeln i fråga har 2st avskärmnigar och en kabel i mitten, ska båda skärmarna lödas till kontakten?
Edit: Ingen som vet ?
Senast redigerat av Sherlia (23 december 2008)