23 december 2008
Trådstartare
Ska plocka bort ratten en gång till och sätta ihop det igen.
Fungerar det inte efter det, då får det bli BMW-verkstad som sagt.
Men problem 1 är nog det mes irriterande iaf. Skulle bli jätteglad ifall någon varit med om det tidigare, så de kan säga hur man löser det.