23 december 2008
Trådstartare
Hej! Är det någon som vet hur sätesvärmen på en POLO -95 är kopplad? Jag har värme på så fort jag slår på tändningen. Jag har mätt upp knappen och den funkar som den ska. Finns det något relä eller liknande som kan ha hängt sig? Tacksam för all hjälp jag kan få //Brotoken...