Köpte world tour i veckan, endast spelet.. gitarren från 3an fungerar til world tour.. men det konstiga är att när man spelar world tour, ni vet dom där tonerna som lyser, som man inte behöver slå igång, på 3an så kan man hålla in t.ex grön länge INNAN man ser en lysande grön, och den träffar..
men i world tour om man gör likadant så missar den.. man måste trycka exat på tonen när den kommer..
vad beror det på? det är likadant i aerosmith.. man har ju tränat in rutinen så mycke i 3an.. så blir ju bara skit när något solo me dom "lysande tonerna" kommer i world tour
vad beror det på?.. aja hoppas ni förstår va ja menar svårt å förklara..
Jag vetr inte om det har ngt med gitarren att göra, men jag vet att det är samma i 2:an, sjuuukt irriterande sitter faktiskt i skrivande stund och spelar guitar hero 3
Du pratar om "HammerOns", och ja de är svårare att träffa i World Tour än i Guitar hero 3.
men en som tidigare skrev, att de va så i 2an också, sen blev de annorlunda i 3an.. sen blev de som i 2an i aerosmith och world tour.. tycker det borde va likdant.. ser bara ingen logisk förklaring till varför dom gjorde så bara i 3an.. aja, dumt bara.
Guitar Hero 2 utvecklades av Harmonix. Guitar Hero 3 utvecklades av Neversoft.
Många "hardcore" gamers klagade jävligt mycket på Neversoft när dom gjorde timingen på Hammer'On:sen mycket lättare i Guitar Hero 3 än vad det var i tvåan. Tror det var därför de bestämde sig för att göra det lite svårare.
Du får träna lite mer, så går det nog sen Är ändå lättare än t.ex. Rock Band.
Det är bara att vänja om dig Ett sjukt irriterande problem jag har med World tour är att min WT gura inte går att skaka igång en starpower med, jag blir helt galen. Måste trycka på den jävla knappen hela tiden, och då missar jag noter..
Så det blir att lämna tillbaka skiten och få nytt som funkar..