Hejsan, så det låter konstigt om man ha 6,5 i dörrarna samt 5,25 som mellanregister? Ska man placera mellanregistret högre upp tillsammans med diskanterna?!
Typ, 6,5 middbas i dörr och 5,25 och diskanter i intrumentpanelen?
Senast redigerat av MrCarfreak (26 december 2008)
//Carfreak