25 december 2008
Trådstartare
Remmen är lagom spänd, generatorn snurrar, och det gnisslar/ slirar inte. ny rem också.
Batteriet är anslutet som förut, går väl inte att misslyckas med om bilen startar?
Sen 3 kablar till generatorn, tjocka matningskabeln, sen två andra, en med flatstift och en ringkabelsko.