tjabba koppla in baslåda slutsteg och ny stereo i min 440.. allting funka jättebra, sen när jag skulle starta stereon igen var den död.. klockan på instrumentbrädan var också stendöd.. nån som kan hjälpa mig?
tippar oxå på säkringen.. annars kan du dra ur stereon o lukta på den... Luktar den bränt så är de bara o köpa en ny... eller skylla på att den va sån när du käpte den o få en ny