26 december 2008
Trådstartare
Hej.
Tänkte byta ut min orginal stereo i min 307SW 07a.
Har köpte ISO kontakt för min bil en JVC KD-BT1 som huvudenhet samt högtalare och ett 4kannals slutsteg.
När ja kopplar in bilstereon blir det dock problem.
Enheten lyser upp och cd-mekanisksmen startar upp samt om man trycker på mode knapp så börjar LCDn att lysa och skifta mellan olika färger. Efter 5-10sec släcks enheten ner och inget händer så länge man inte trycker på mode knappen, då upprepas händelsen med LCDn.
Ja har bara kopplat in ISO kontakten rakt upp och ner samt enheten i den. Måste jag eventuellt ändra något i kontakten för att då det att fungerara?